Veelgestelde vragen

VERTREK & AANKOMSTDE CAMPINGVERBLIJFRESERVERENMILIEU

Vertrek & aankomst


1. Hoe laat kan ik in- en uitchecken?

Aankomst
* Verblijft u in één van onze verhuuraccommodaties dan kunt u inchecken vanaf 15:00 uur.
* Onze kampeerplaatsen zijn beschikbaar vanaf 14:00 uur.

Vertrek
* Uitchecken uit onze verhuuraccommodaties is voor 10:00 uur.
* Uitchecken van onze kampeerplaatsen is voor 11:00 uur.

2. Ik kom buiten de openingstijden van de receptie aan?

Heeft u een reservering en is deze volledig betaald, dan kunnen wij afspraken maken omtrent aankomst buiten de openingstijden van de receptie.

Wilt u een afspraak maken voor een late aankomst, neemt u dan vooraf even contact op met onze receptie 015-2130040.

3. Wat is de route naar Vakantiepark Delftse Hout?

Komende vanuit richting Rotterdam neemt u afrit 9, aan het einde van de afrit bij de verkeerslichten gaat u rechtsaf richting de Ikea. Op de rotonde tegenover de Ikea gaat u linksaf en rijdt u parallel aan de snelweg A13. Aan het einde van deze straat slaat u rechtsaf de Korftlaan op.  Het Vakantiepark ligt na 300 meter aan de linkerkant.

Komende vanuit richting Den Haag neemt u afrit 9, aan het einde van de afrit bij de verkeerslichten gaat u linksaf richting IKEA. Op de rotonde tegenover de IKEA gaat u linksaf en rijdt u parallel aan de snelweg A13. Aan het einde van deze straat slaat u rechtsaf de Korftlaan op. Het Vakantiepark ligt na 300 meter aan de linkerkant.

Meer informatie

De camping


4. Tot hoe laat kunnen wij in en uit rijden met de auto?

Het is mogelijk om in en uit te rijden tussen 07:00  - 23:00 uur. Na 23:00 uur kunt u de auto parkeren op de parkeerplaats aan de Koftlaan. U kunt via het looppoortje aan de linkerzijde van het hek het terrein oplopen. Dit looppoortje kunt u openen met de laatste 5 cijfers van uw reserveringsnummer. U begint met een * dan de 5 cijfers en afsluiten met een #. Schrijf uw reserveringsnummer ergens op, anders kunt u na 23.00 niet meer naar binnen. 

5. Is er Wi-Fi?

Bij aankomst ontvangt u een gebruikersnaam en wachtwoord. Hiermee kunt u inloggen. Het ‘gratis’ gebruik van Wi-Fi is gelimiteerd. Dit functioneert op basis van 1 GB per overnachting.  
Bij aankomst heeft u beschikking over de totale MB’s. Wanneer u door het gratis internet heen bent, ontvangt u een melding. Daarnaast kunt u internet bijkopen in onze winkel/receptie.

Wi-Fi accommodaties 

In de meeste verhuuraccommodaties staan routers/Wi-Fi.
Dit betekend dat u optimaal en zonder limiet kunt genieten van onze gratis Wifi in de meeste verhuuraccommodaties.

De router hangt achter de televisie. Hier kunt u ook bedraad verbinding maken met het internet. Hiervoor gebruikt u dezelfde inloggegevens (SSID en WPA) als bij de Wifi.

6. Wanneer mag ik gebruik maken van het zwembad?

Wanneer u verblijft op onze camping of in één van onze verhuuraccommodaties kunt u tijdens uw verblijf gebruik maken van het verwarmde buitenzwembad. Bezoekers mogen geen gebruik maken van het zwembad.

Omdat het een buitenbad betreft is het afhankelijk van het weer of het zwembad geopend is. De buitentemperatuur moet minimaal 18 graden zijn.  Bij onweer of hevige regenval is het zwembad uiteraard gesloten.

7. Ligt Vakantiepark Delftse Hout op loopafstand van het centrum?

Vakantiepark Delftse Hout ligt op 15 minuten (1.5 km) loopafstand van het centrum van Delft.


Verblijf

8. Hoe moet ik de accommodatie bij vertrek achterlaten?

Er wordt verwacht dat u de accommodatie gestofzuigd achterlaat, inclusief een schone keuken (afwasmachine leeg) en inventaris. Haal het linnengoed van de bedden en plaats deze in de blauwe wasgoedzak voor de deur. Het afval kunt u deponeren in de daarvoor bestemde containers.

Bij vertrek controleren wij de accommodatie. Wij behouden ons het recht voor om (een gedeelte van) dit bedrag niet terug te betalen, ingeval u tijdens uw verblijf schade aan onze eigendommen veroorzaakt. Dit omvat ook de regels met betrekking tot uw vertrek (zoals hierboven geschreven).

9. Kan ik de eindschoonmaak van de accommodatie ook door jullie laten doen?

Dit is mogelijk. U kunt dit vooraf melden bij de receptie. De schoonmaakkosten bedragen € 75,00.
U wordt wel geacht de accommodatie opgeruimd achter te laten (geen afval en etensresten achterlaten). Gaarne het bedlinnen afhalen en de schone inventaris weer terug plaatsen in de kastjes.

10. Is er beddengoed/bedlinnen, handdoeken en theedoeken aanwezig in de accommodaties?

Bedlinnen, beddengoed en kussens zijn aanwezig. Het enige wat u zelf mee hoeft te brengen zijn handdoeken en theedoeken.

11. Is er Kabel tv ontvangst op alle kampeerplaatsen?

Op al onze kampeerplaatsen is er een aansluiting voor de kabel TV. 
Wij maken gebruik van Digitale televisie (geen analoog). Zoek op digitaal-antenne, DVB-t, digitaal-aards (nooit DVB-C of digitaal kabel).

12. Mag ik een bijzet tentje plaatsen?

Indien dit nog past op uw kampeerplaats en de overige gasten ondervinden hier geen overlast van, is het toegestaan een kleine bijzet tent te plaatsen naast uw caravan/camper.  Het is niet toegestaan een bijzettentje te plaatsen naast onze verhuuraccommodaties

13. Mag ik een partytent plaatsen?

Het is niet toegestaan om een party tent te plaatsen.

14. Zijn huisdieren toegestaan?

Er is 1 huisdier per plaats toegestaan als u in een eigen tent, camper of caravan verblijft. Wij rekenen hiervoor een kleine toeslag. Honden moeten tijdens hun verblijf altijd aangelijnd zijn en uitgelaten worden buiten het terrein van de camping.

In onze verhuuraccommodaties zijn huisdieren helaas niet toegestaan. Uitzondering: Wij hebben 1 accommodatie waar 1 huisdier is toegestaan. (vraag de receptie naar de mogelijkheden.)

Als tip willen wij u wel meegeven dat onze buren Buytendelft een dieren vakantieopvang hebben.  Heeft u een konijn / cavia / hamster / vogel Stadsboerderij Buytendelft vangt, het hele jaar door, graag kleine huisdier(en) op. Bekijk de mogelijkheden.

15. Mag ik barbecueën op de camping of bij de accommodaties?

Barbecueën is uitsluitend toegestaan met inachtneming van de volgende regels:

1. Plaats de barbecue op een verharde ondergrond.
2. Plaats uw barbecue niet op tuintafels van onze accommodaties of op de veranda.
3. Houd brandblusmiddelen bij de hand.
4. Gebruik aanmaakblokjes en geen spiritus.
5. Laat de barbecue na gebruik 12 uur afkoelen.
6. Open vuur (vuurkorven) is niet toegestaan.

16. Mag ik bezoek ontvangen?

U mag bezoek ontvangen. Dit moet echter wel binnen de perken blijven, de overige gasten mogen hier geen overlast van ondervinden. Het organiseren van

feestjes is niet toegestaan. Daarnaast mag uw bezoek geen gebruik maken van onze faciliteiten zoals het zwembad.

Bezoekers kunnen zich melden bij de receptie.  De auto kan geparkeerd worden aan de voorzijde van het park. In verband met de privacywet, mogen wij geen plaats of accommodatienummers aan de bezoekers vrijgeven. U dient zelf de bezoekers op de hoogte te brengen waar u verblijft.


Reserveren


17. Moet ik van tevoren reserveren? 

Indien u verzekerd wilt zijn van een plaats, raden wij u zeker aan een reservering te maken. Binnen 3 dagen voor aankomst is het helaas niet meer mogelijk een reservering voor onze verhuuraccommodaties te maken.

18. Vanaf welke leeftijd mag ik zelfstandig boeken?

Vanaf 21 jaar kunt u zelfstandig boeken en verblijven bij Vakantiepark Delftse Hout.

19. Kan ik kiezen uit verschillende Ampères stroom?

Dat is mogelijk op een aantal velden. Wanneer u een reservering maakt met elektriciteit is standaard 6 ampère (€ 5.00 per dag) stroom aanwezig. Daarnaast kunt u ook kiezen voor 4 ampère stroom voor € 4.00 per dag en 10 ampère stroom voor € 7.00 per dag.
Dit kunt u tijdens uw verblijf ook nog aanpassen.

20. Hoe kan ik de reservering annuleren? Wat zijn de annuleringsvoorwaarden/kosten?

Wilt u een reservering maken bij ons voor een kampeerplaats of een verhuuraccommodatie en bent u gezien de Coronasituatie niet zeker of uw geplande vakantie kan doorgaan? We begrijpen uw zorgen en bieden de volgende mogelijkheden:

  • Door de huidige onzekere tijden kunnen uw vakantieplannen veranderen. U kunt uw geboekte vakantie kosteloos omboeken tot 28 dagen voor aankomst naar een later moment in dit of in het volgende jaar. Het vooruitbetaalde bedrag verrekenen wij met uw nieuwe reservering. Een verschuiving naar een andere periode kan duurder uitvallen, dit dient u dan bij te betalen.
  • U kiest ervoor uw geboekte vakantie te annuleren. Bij annulering zijn de RECRON voorwaarden van toepassing.

Wilt u dit risico niet nemen? Dan kunt u beter kort van tevoren reserveren. Echter bestaat dan natuurlijk de kans dat wij dan al volgeboekt zijn in de gewenste periode.

Heeft u vragen over een reeds bestaande boeking neem dan contact op met ons op via info@delftsehout.nl.  

21. Ik wil met een groep komen op Vakantiepark Delftse Hout?

Wij richten ons vooral op de individuele gast en zijn erg voorzichtig met het aannemen van groepen. Alvorens wij overgaan tot het behandelen van de aanvraag informeren wij u vooraf over ons beleid. Daarnaast is het ook erg afhankelijk van de periode en de beschikbaarheid.

22. Neemt Delftse Hout ook bedrijfsboekingen aan?

Zoals de naam al aangeeft zijn wij een vakantiepark, deze uitstraling willen wij dan ook graag behouden. Wij verhuren onze accommodaties alleen voor toeristische doeleinden.

23. Ik wil een kinderfeestje vieren op Vakantiepark Delftse Hout, kan dat?

Dit is helaas niet mogelijk.



Milieu


24. Een beter milieu, hoe kan ik helpen?

Een beter milieu begint bij ons. Daarom streven wij naar een spaarzaam gebruik van energie en grondstoffen en wordt de schade aan de omgeving door afval- of bijproducten beperkt of vermeden. Wij hebben een officieel bedrijfsmilieuplan en zijn voor onze inzet beloond met het hoogste milieukenmerk voor de recreatie- en vrijetijdsbranche: de Gouden Green Key!

En wij hebben u nodig!

Afvalverwerking
Wij verzoeken u vriendelijk om te helpen onze camping schoon en aantrekkelijk te houden, verwerk uw afval op de juiste manier en voorkom zwerfafval.

* Huisvuil kunt u, in afgesloten zakken, in de ondergrondse containers deponeren.
* Glas kunt u kwijt in de glasbak.
* Papier kan in de papiercontainer.
* Lege batterijen kunt u deponeren in de batterijenbak in de wasserette.

Electra
Voel u thuis op vakantie en bespaar elektriciteit.

* Doe het licht uit als u uw accommodatie/kampeermiddel verlaat.

* Zet apparaten uit wanneer u ze niet gebruikt. Een TV die stand-by staat, blijft energie gebruiken. Bovendien kan het apparaat in de stand-by stand doorbranden.

* Wanneer u een oplader niet gebruikt, of het apparaat volgeladen is, blijft de oplader stroom gebruiken. Haal opladers dus uit het stopcontact. Denk daarbij aan de tandenborstel, mobiele telefoon of batterijoplader.

Water
Er wordt van u verwacht dat u zuinig met het waterverbruik omgaat.

* Verspil geen drinkwater; laat de kraan tijdens het tanden poetsen / afwassen niet open staan.

Wasmachine
* Was met een volle trommel. Dat scheelt veel energie en water.
* Door op veertig graden te wassen in plaats van zestig graden, bespaart u veel energie.

Beddengoed wisselen
Onnodig wassen willen wij voorkomen. Wij laten u zelf beslissen of het beddengoed verschoond moet worden.

Bij een verblijf van minimaal een week kunt u (indien nodig) op vrijdag het beddengoed omwisselen.

De auto
Op het terrein is er parkeermogelijkheid voor 1 auto per accommodatie.

* Geef de auto tijdens uw verblijf ook eens vrijaf. Ontdek het plezier van wandelen, of fietsen en reis wat vaker met het openbaar vervoer.